Åh!

Frustration deluxe.
Jag verkligen HATAR när folk inte vet vad de sysslar med.
Kärringar som kör bil ska vi inte tala om meeen,
skulle in på AF idag och få ett papper påskrivet har en enkel fråga vem det är som ska skriva på.
Vad får jag till svar "jag vet inte" jag bara eh wtf.. de gav mig pappert och vet inte vem som ska skriva på det? Härligt Arbetsförmedlingen GOGO jag hejar på er verkligen ni har sån otrolig koll på allt ni gör!

Det löste sig när jag frågat typ 3 pers dock. Och sen dåligt väder och sjukt onödig bilkörning för Af inte kan informera på detta och jag blev sur, sur, sur. Kom hem och gnällde som fan på Adam, det hjälpte.
Nu vill jag träffa min man och klaga lite till meeeen han jobbar eller har dött jag vet inte vad faktiskt, får väl kanske ringa och höra om han lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0