Alltså

Jag blir lite irriterad, eller nej men det e rätt sjukt iaf haha.
Jag har typ tvingats bli fan av sabaton hahaha.

Började med att Trummisen i bandet la till mig på facebook, ja HAN la till mig. Hade ingen aning om vem de var men eftersom hans bild var en person som trummar på scen så googlade jag och fick fram, att de var sveriges snabbaste trummis i bandet sabaton. Åh ja, jag vet vilka sabaton är, kan inte säga en endaste låt av dem dock. Lyssnar INTE på dem heller. Skulle aldrig lägga till honom på facebook även om jag nu lyssnat.

Iaf sket rätt mycket i det där sen, men sen bjöd han in mig till deras fan-sida på facebook. O jag ignorera, eftersom jag inte lyssnar på bandet. MEN då kom inbjudningarna igen.. hahah. O typ efter 5e gången kände jag att jag inte kan ignorera längre.

Tycker bara de e sjukt haha, typ tvingar mig att bli fan när jag inte ens lyssnar på bandet. Mina polare reagerar med som fan eftersom de inte direkt är min genre av musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0