Avatar

Juste jag såg ju avatar för exakt en vecka sen, hundra år efter alla andra right haha.
Nej den var väl inget att hänga i granen tyckte jag. Fast absolut inte dålig!

Men jag ser hellre pocahontas alltså. Eftersom Avatar är en total ripoff.
Enda som skiljer är världarna och att i avatar söker de efter någon slags sten, och i Pocahontas ska de söka guld.

Små detaljer är lika med och ja eftersom jag älskar pocahontas tycker jag bara det är pinsamt.
John Smith, Jake Sully. HA liksom hallå? tom namnen.
Disney är en svår kamp att ta sig an.

Musiken är bättre i Pocahontas dessutom. Men visst Avatar har sköna effekter.

Nu ska jag fortsätta glo på Pocahontas haha. Fest imorgon? Favorit i repris? nä det blire nog inte. Men fest blire. Man ska njuta när man kan har jag allt lärt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0