Klockrent

Jag och Jossan satt och diskuterade vad man har för krav på en kille för man skulle falla för den,
såklart är de bara ytliga krav som egentligen inte har någon betydelse när man lär känna någon. Det var mest bara för vi ville kolla hur lika smaker vi hade. Chockerande (eller inte ;)) nog var de inte lika någonstans, typ hårfärgen som vi gilla mörk båda två haha!

  • Snygg stil, skitviktigt faktiskt. Får ha en jävla personlighet om man ska klara sig med ful stil hos mig! haha nej skämt o sido, men de är viktigt iaf, trots allt det första man ser. Hiphop/skate/street så klarar man sig fint.
  • Lång, jag är väl inte jättelång själv men jag gillar långa killar. Som typ resten av alla tjejer.
  • Bruna ögon, Finns inget finare. Ju mörkare desto snyggare.
  • Mörkare hud, har alltid gillat mörkare killar. Latinos och mulatter är ungefär de finaste hudfärgen man kan ha.
  • Mörkt hår, Står fast vid att jag aldrig någonsin kommer gilla någon med blont hår. Jag vet inte varför, men mörkbrunt och svart är finast.
  • Tatueringar, behöver väl egentligen inte skriva ut detta.
Och fyfan va pluspoäng killen får om han är vegetarian ;).

Hatar egentligen sånt här, men ja det är roligt att alla människor gillar olika liksom.


Travis Mccoy Från GCH är ett jääävligt bra exempel på snygg snubbe haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0