Lördag!

Ja alltså, fy vilken lördag det blev. Låg bakis hela söndagen, fyfan.
Har aldrig varit med om att tiden går så fort. Vad fan tog den vägen, och hur kunde vi hamna på de ställena vi absolut inte skulle till. Nåja, kul hade vi iaf. Även om vi nog aldrig varit ettrigare.

Skitroligt att träffa Rebba och Frida och folket igen, festa med gubbar o tanter osv. Även fast vi kasnke inte ligger så långt efter dem i ålder själva haha. Undra hur mycket jag drack, tappa räkningen rätt snabbt.

Sjunga singstar efter alla gått, komma iväg en timme försent, försöka hitta någon som kör oss. Slutade med att vi gick iaf. Såklart, vem skulle plocka upp någon som ser ut som vi gör? haha inte jag iaf.

Hamnade på biljard, vi skulle till O'learys. Ettra på som fan. Kim skjutsa oss tydligen till centrum efter biljard, han är så snäll. Bjuder på öl nästa gång promise! Sen satt vi på Harrys o snacka med en Paolo Roberto, som jobbar inom vården. Lura folk vi var från Tyskland o Spanien. Ge alla komplimanger om hur unga de såg ut, som vi alltid gör. Blir otroligt snälla på fyllan, nästan överdrivet, eller vadå nästan vi blir för mycket. Kurderna utan för Kebab får vi inte glömma, dock glömde jag de orden de lärde mig såklart.

Skylten på bilen, träffa snubben som jag fortfarande inte vet vad han heter. Gick hem med en gnällkärring som klaga på våra genvägar, jobbigt o vara gammal Marie ;). Slängde upp dörren o väckte stackars Johan.

Alltså vi är gravt skadade, på riktigt, men jag gillar det. Vi skulle även köpa en katt, vi ville verkligen, och jag menar ville VERKLIGEN. Stackars er som fick utstå oss.

PZ

Goodbye yesterdays rags
Hello high fashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0