Narcissist

Kan vara världens svåraste ord att stava till. Eller ja okej Sveriges iaf. haha har inte stavat rätt till det en enda gång. Men man fattar vad man menar iaf så.

Jag insåg idag att jag känner praktexemplet på en Narcissist. Kul faktiskt. Vill dock inte ha med honom att göra, det vill han inte fatta dock. Kanske inte är så konstigt dock! haha!
Han är ju störst bäst och vackrast, alla vill känna honom ;)

Vet inte riktigt vad jag ville komma med detta inlägget egentligen, tyckte väl bara det var rätt roligt att inse och sätta namn på "vad" han är. Om man nu behöver ha namn på vad alla folk är för något. Tror det var mest för min egen skull, eftersom jag aldrig riktigt kunnat förstå hans handlande osv, att inse att han är narcissist underlättade en hel del liksom. Önskar honom all lycka i framtiden med vad han nu väljer att göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0