Torsdag

Veckans absolut segaste dag.
Det är liksom för nära helgen, så torsdagen segar väl så mycket den kan bara för att liksom.
Har ingen aning vad som händer i helgen, men ja förra blir väl lite svår att slå kanske. Eller nej
inte direkt, ringer upp några gamla polare, köper några öl så har vi lika roligt som förra. Vissa detaljer lär nog inte vara samma, men det kommer bli bra haha!

Har för övrigt nästan städat mitt rum, ja nästan.. haha jag är sämst på att städa. Skärpning.
Bäst hade väl varit ett rum med bara en säng i lätt o hålla rent. Tror dock jag hade lyckats stöka ner där med. (Fan G knappen på tangentbordet protesterar idag. Får slå ner med hela min fingerkraft)

Men nej nu har mamma visst gjort vegan pankisar till mig, snäll mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0